Doprava zdarma
Všetko skladom
Okamžitá expedícia
30 dní na vrátenie

Obchodné podmienky

FD SPORT S.R.O., Forsize.sk

so sídlom Chlumčany 174, 43903

Identifikačné číslo: 03513394

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ústí nad Labem, oddiel C, vložka 34754.


  1. Zavedenie
    1. Účelom týchto Podmienok je vysvetliť Vám, aké vzájomné práva a povinnosti máme v súvislosti s kúpnou zmluvou uzatvorenou medzi nami prostredníctvom internetového obchodu alebo na jej základe (ďalej len "Zmluva") a informovať Vás o nich.
    2. Okrem týchto podmienok dodržiavame v našom vzťahu aj české zákony, najmä zákon č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a zákon č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.
    3. Ustanovenia Obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Ustanovenia, ktoré sa odchyľujú od obchodných podmienok, môžu byť dohodnuté v samotnej zmluve. Všetko, čím sa v zmluve odchýlime, má prednosť pred podmienkami.
    4. Tieto podmienky sú v českom jazyku a zmluva medzi nami sa uzatvára v českom jazyku. Ak vzťah založený Zmluvou (vrátane Obchodných podmienok) obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom je dohodnuté, že takýto vzťah sa riadi českým právom. Tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
    5. Znenie podmienok môžeme zmeniť alebo doplniť. Takouto zmenou nie sú dotknuté práva a povinnosti, ktoré vznikli počas doby účinnosti predchádzajúcej verzie Podmienok. Jednoducho povedané, zmena podmienok neovplyvní už uskutočnené nákupy, ale iba budúce.
    6. Môžete nás kontaktovať pomocou nasledujúcich údajov:

Adresa prevádzkarne: Chlumčany 174, 43903

E-mail: info@forsize.sk

Telefón: +420 731 047 047

  1. Zákaznícky účet
    1. V e-shope si môžete založiť zákaznícky účet, ktorý poskytuje rôzne benefity, ako napríklad prehľad o objednávke tovaru, zákaznícke zľavy a ďalšie. Tovar si môžete objednať zo svojho zákazníckeho účtu, ale môžete nakupovať aj bez registrácie účtu.
    2. Pri registrácii zákazníckeho účtu a objednávaní tovaru ste povinní uviesť správne a pravdivé údaje. V prípade akejkoľvek ich zmeny ste tiež povinní aktualizovať v zákazníckom účte. Údaje uvedené v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru považujeme za správne.
    3. Zákaznícky účet je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Pokiaľ ide o tieto informácie potrebné na prístup k zákazníckemu účtu, ste povinní zachovávať mlčanlivosť a mali by ste ich chrániť pred zneužitím. Nie sme zodpovední za akékoľvek zneužitie zákazníckeho účtu tretími stranami.
    4. Zákaznícky účet je len váš a nie ste oprávnení povoliť tretím stranám jeho používanie.
    5. Ak zistíte, že informácie potrebné na prístup k vášmu zákazníckemu účtu môžu byť odcudzené alebo zneužité, okamžite nás informujte, potom môžeme zákaznícky účet po dohode s vami zablokovať.
    6. Upozorňujeme, že váš zákaznícky účet môžeme zrušiť, najmä ak ho dlhší čas nepoužívate (min. 12 mesiacov) alebo ak porušíte svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy alebo Zmluvných podmienok. To sa však často nestane a pred odstránením vášho účtu vás o tom vopred upozorníme.
    7. Upozorňujeme, že zákaznícky účet alebo internetový obchod nemusia byť vždy k dispozícii, najmä z dôvodu potrebnej údržby nášho hardvéru a softvéru alebo potrebnej údržby takéhoto zariadenia tretích strán. Zvyčajne sa však snažíme vykonávať takúto údržbu mimo štandardných časov dňa a s predchádzajúcim upozornením.
  2. Ako si objednáte tovar?
    1. Všetky prezentácie tovaru umiestneného v e-shope sú informatívne a nie sme povinní uzavrieť zmluvu týkajúcu sa takéhoto tovaru.
    2. Tovar si môžete objednať nasledovne:
      1. prostredníctvom vášho zákazníckeho účtu po predchádzajúcej registrácii v e-shope;
      2. vyplnením objednávkového formulára bez registrácie účtu.
    3. Pri vypĺňaní objednávky si zvolíte tovar, počet kusov, spôsob úhrady kúpnej ceny a spôsob doručenia tovaru k vám.
    4. Pred odoslaním záväznej objednávky môžete voľne skontrolovať a prípadne zmeniť akékoľvek údaje. Odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo, Kúpiť ́ ́ Údaje uvedené v objednávke sa považujú za správne. Je nevyhnutné, aby ste pred odoslaním objednávky vyplnili všetky svoje údaje a potvrdili, že ste si prečítali tieto obchodné podmienky a súhlasíte s nimi.
    5. Odoslaním objednávky s nami uzatvárate zmluvu za podmienok uvedených v objednávke a týchto podmienkach. Všetky objednávky zadané prostredníctvom nášho e-shopu sú záväzné. Uzatvorením zmluvy sa my a vy zaväzujete, že budeme viazaní týmito podmienkami.
    6. Vašu objednávku potvrdíme elektronicky e-mailom, jedná sa o potvrdenie uzatvorenej Zmluvy. Spolu s týmto potvrdením vám tieto podmienky pošleme aj vo formáte pdf.
    7. Ak tovar momentálne nemáme na sklade, čo sa zvyčajne nestane, budeme vás o tejto skutočnosti ihneď informovať a zároveň vás budeme informovať aj o približnej dodacej lehote. Môžete sa rozhodnúť, či chcete objednávku odoslať len čiastočne, počkať na aktuálne nedostupný tovar alebo dokonca zrušiť objednávku a odstúpiť od zmluvy (budeme ľutovať, ale pochopíme to). V prípade zrušenia objednávky z dôvodu nedostupnosti tovaru vám vrátime peniaze čo najskôr.
    8. Uzatvorením Zmluvy súhlasíte s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku. Musíme vás informovať, že náklady, ktoré vzniknú pri používaní prostriedkov diaľkovej komunikácie v súvislosti s uzatvorením zmluvy (najmä náklady na internetové pripojenie alebo telefonické hovory), znášate vy sami a tieto náklady sa nijako nelíšia od štandardnej sadzby.
    9. V prípade, že dôjde k zjavnej technickej chybe z našej strany pri uvádzaní ceny tovaru v e-shope alebo pri objednávke, nie sme povinní vám takýto tovar dodať za túto zjavne chybnú cenu. O chybe vás samozrejme budeme bez zbytočného odkladu informovať a zmenenú ponuku vám zašleme e-mailom. Toto sa považuje za nový návrh zmluvy, v takom prípade sa zmluva potom uzavrie až po vašom potvrdení, že súhlasíte s novou cenou.
  1. Ako nám môžete zaplatiť za tovar?
    1. Všetky ceny tovaru a dopravy zahŕňajú DPH a všetky súvisiace poplatky. Ceny sú platné v čase objednania tovaru.
    2. Ak je v e-shope nejaká špeciálna ponuka, potom platí do vypredania zásob alebo na nami určené obdobie. Pokiaľ nie je uvedené inak, akékoľvek zľavy z ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať.
    3. Za tovar je možné zaplatiť nasledujúcimi  spôsobmi:
  • v hotovosti v priestoroch predávajúceho na adrese Chlumčany 174, 439 03
  • platba na dobierku na mieste určenom kupujúcim v objednávke
  • bezhotovostným prevodom na účet Predávajúceho CZ4620100000002000914485, vedený Fio bankou a.s. (ďalej len "Účet predávajúceho")
  • bezhotovostne prostredníctvom platobného systému GoPay
    1. Upozorňujeme, že darčekové poukážky sú nedeliteľné, t.j. celá hodnota uvedená na poukaze musí byť použitá v jednej objednávke. Darčekové poukážky tiež nie je možné sčítať a na jednu objednávku je možné uplatniť iba jeden zľavový kód. Darčekové karty majú tiež obmedzenú platnosť, ktorá je vždy uvedená s konkrétnou darčekovou kartou.

Po zaplatení ceny tovaru vystavíme daňový doklad - faktúru, ktorú Vám zašleme v elektronickej podobe e-mailom.

  1. Ako a kedy vám tovar doručíme?
    1. Tovar, ktorý je uvedený ako "na sklade", máme k dispozícii a expedujeme ho okamžite, do nasledujúceho pracovného dňa. Ak sa výnimočne vyžaduje dlhšia dodacia lehota, o termíne dodania vás budeme okamžite informovať. Pokiaľ sa nedohodneme inak, tovar vám vždy doručíme do 30 dní od uzavretia zmluvy, inak môžete odstúpiť od zmluvy a vrátime vám zaplatenú cenu vrátane zaplatených prepravných nákladov, ak ste ich zaplatili.
    2. Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme vás tiež okamžite informovať a zároveň vás budeme informovať o približnej dodacej lehote. Buď sa dohodneme na dlhšej dodacej lehote, alebo máte právo odstúpiť od zmluvy, čím sa zruší objednávka a my vám vrátime peniaze, ktoré sme od vás dostali.
    3. Objednaný tovar vám zašleme prostredníctvom prepravných služieb (ich prehľad nájdete nižšie) alebo si ho môžete prísť osobne vyzdvihnúť v našich priestoroch na adrese Chlumčany 174, 43903.

Prehľad možných spôsobov dodania a ich cien pre:

DPD - kuriérska služba *

Klasický kuriér, doručenie zvyčajne trvá 1-2 pracovné dni. Kuriér vás bude kontaktovať v deň doručenia a dohodne si s vami osobné odovzdanie balíka. Zásielku je možné sledovať online. Odporúčame.

10,99 Sk

Zásilkovna SK – preprava kuriérom

Objednávku odošleme cez Zásilkovnu, ktorá ju doručí vlastným kuriérom na Vašu adresu. Dodanie trvá 1 -2 pracovné dni

4,99 Sk

Zásilkovna SK

Objednávku odovzdáme službe Zásilkovna.cz, ktorá zásielku dopraví na vybranú pobočku vo Slovenskom republike. Tovar si budete môcť vyzdvihnúť v priebehu 1-2 pracovných dní od objednania. Je možná platba vopred aj dobierkou..

3,99 Sk

* Pri zásielkach nad 79 EUR (s DPH) je doprava pre tento spôsob doručenia zdarma.

Prehľad možných spôsobov platby a ich cien:

Dobírkou

Platba na dobierku. Dopravcovi platíte pri odovzdávaní tovaru do rúk. Za normálnych okolností je táto platba možná iba v hotovosti.

1,99 Sk

Bankový prevod

Jedná sa o klasický bankový prevod, ktorý uskutočníte na základe dokumentov doručených e-mailom po dokončení objednávky.

0 Sk

Platba kartou

Platba kreditnou kartou. Po potvrdení objednávky v poslednom kroku budete presmerovaní na platobný terminál.
Elektronická evidencia predaja: Podľa zákona o registrácii predaja je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný prijaté príjmy evidovať u správcu dane online; v prípade technickej poruchy najneskôr do 48 hodín.

0 Sk

Poštovné a balné je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka, ktorý sa vždy objaví v rámci procesu objednávania.

  1. Ako funguje preprava a dodanie tovaru?
    1. Tovar doručíme na miesto uvedené v objednávke. Potom ste povinný prevziať tovar pri dodaní. Ak tovar neprevezmete, budeme to považovať za odstúpenie od zmluvy a v takom prípade máme právo požadovať náhradu za súvisiace náklady.
    2. Po odoslaní každej zásielky zasielame informačný e-mail (ak bol správne zadaný pri objednávke) a informatívnu SMS (ak bolo číslo uvedené pri objednávke), kde je uvedené číslo zásielky a odhadovaný termín dodania.
    3. V prípade, že tovar z Vašej strany musí byť dodaný opakovane alebo iným spôsobom, ako je uvedené v objednávke, ste povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným dodaním tovaru alebo iným spôsobom doručenia.
    4. Pri prevzatí tovaru vám odporúčame starostlivo skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek vád to bezodkladne oznámiť prepravcovi. Ak je obal tovaru rozbitý, nemusíte zásielku prevziať od prepravcu.

Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate zaplatením celej kúpnej ceny (vrátane nákladov na doručenie), ale najprv prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodné zničenie, poškodenie alebo stratu tovaru prechádza na Vás okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, keď ste boli povinný prevziať tovar, ale neurobili ste tak v rozpore so zmluvou.

  1. Aké podmienky sa vzťahujú na tovar s digitálnymi funkciami?
    1. Tovar s digitálnymi vlastnosťami je tovar, ktorý obsahuje určitý digitálny obsah alebo službu a bez neho by nemohol fungovať. Zvyčajne ide o tovar, ktorý beží pomocou nejakého softvéru – napríklad ako bežecký pás s rôznymi programami alebo inteligentné športové hodinky.
    2. Pokiaľ sa nedohodneme inak a nič iné nie je uvedené v popise tovaru v e-shope, poskytneme vám aktualizácie potrebné pre funkčnosť tovarového softvéru tovaru s digitálnymi funkciami vydanými výrobcom na primeranú dobu, ktorú môžete odôvodnene očakávať. Takáto aktualizácia sa spravidla objaví priamo na displeji alebo obrazovke tovaru a urobíte to sami. Nemáte nárok na žiadne ďalšie aktualizácie, pokiaľ sa nedohodneme inak.
    3. Všetky informácie o kompatibilite, interoperabilite a ďalšie dôležité informácie pre uvedenie tovaru s digitálnymi vlastnosťami do prevádzky nájdete vždy priamo v popise konkrétneho tovaru.
  2. Ako je to s odstúpením od zmluvy a vrátením tovaru?
    1. Ako spotrebiteľ, t.j. osoba, ktorá uzatvorí zmluvu mimo predmetu svojej podnikateľskej alebo obdobnej činnosti, máte právo odstúpiť od zmluvy uzavretej prostredníctvom internetu, e-mailu, telefónu alebo iných prostriedkov komunikácie na diaľku do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak Vám tovar zasielame vo viacerých zásielkach, lehota sa počíta od prijatia poslednej zásielky, naopak, ak vám tovar doručujeme pravidelne, lehota na odstúpenie od zmluvy sa počíta od doručenia prvej dodávky. Táto časť podmienok sa vzťahuje len na spotrebiteľov.
    2. Upozorňujeme, že nemáte právo odstúpiť od zmluvy v prípade:
      1. ak bol tovar prispôsobený podľa vašich predstáv alebo pre vašu osobu, najmä v prípade tovaru na mieru;
      2. ak ide o položku, ktorú z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť a ktorú sme vám dodali v zapečatenom obale a tento obal ste vybalili (napríklad spodnú bielizeň).
    3. Na odstúpenie od zmluvy môžete použiť vzorový formulár, ktorý nájdete ako prílohu k týmto Podmienkam.
    4. V prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší. To znamená, že nám tovar vrátite a my vám vrátime kúpnu cenu, ktorú ste zaplatili, vrátane najnižšieho poštovného, ktoré ponúkame. Tovar nám musíte zaslať do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Vy znášate náklady na zaslanie tovaru späť k nám.
    5. V prípade odstúpenia od zmluvy vám vrátime kúpnu cenu rovnakým spôsobom, ako sme ju od vás pôvodne dostali. Môžeme sa však dohodnúť aj na inom vrátení kúpnej ceny. Kúpnu cenu vám vrátime do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Platbu však môžeme zadržať, kým nedostaneme vrátený tovar späť alebo kým nám nepreukážete, že ste tovar odoslali (napríklad potvrdením od dopravcu).
    6. Tovar si môžete vyskúšať (okrem vyššie uvedených výnimiek), ale len aby ste sa zoznámili s jeho povahou, vlastnosťami a funkčnosťou. Stručne povedané, akoby ste sa na to pozerali v kamennom obchode. Ak otestujete alebo použijete viac tovaru a znížite jeho hodnotu manipuláciou s ním, môžeme vám vrátiť sumu zníženú o náklady na uvedenie tovaru do pôvodného stavu, aby sme ho mohli predať iným zákazníkom. Napríklad nemôžete odrezať štítok z oblečenia a vyskúšať si bežeckú obuv vonku alebo pri dlhom behu na bežiacom páse.
    7. Tovar vrátane všetkých možných darčekov zašlite na našu adresu Chlumčany 174, 439 03. Tovar nám prosím neposielajte na dobierku, pretože ho nemôžeme prevziať.

Ak sme Vám spolu s tovarom zaslali bezplatné plnenie – dar, ste povinný v prípade odstúpenia od zmluvy toto bezplatné plnenie vrátiť.

Viac informácií o odstúpení od zmluvy a vrátení tovaru nájdete na konci týchto obchodných podmienok.

  1. Reklamácie alebo ako je to so zodpovednosťou za vady?

Reklamačný poriadok

    1. Zodpovedáme za to, že tovar je pri prevzatí bez vád. Predovšetkým zodpovedáme za to, aby tovar:
      1. zodpovedajú dohodnutému opisu, typu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým charakteristikám;
      2. je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým sme súhlasili;
      3. Dodáva sa s dohodnutým príslušenstvom a návodom na použitie, vrátane montážneho alebo inštalačného návodu, ak je to potrebné pre tovar.
    2. Sme tiež zodpovední za to, aby sme okrem dohodnutých nehnuteľností:
      1. tovar je vhodný na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu bežne používa, a to aj s ohľadom na práva tretích strán, zákony, iné právne predpisy, technické normy alebo kódexy správania príslušného sektora, ak takéto technické normy neexistujú;
      2. tovar v množstve, kvalite a iných vlastnostiach, vrátane trvanlivosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam vecí rovnakého druhu, ktoré môžete odôvodnene očakávať, a to aj vzhľadom na verejné vyhlásenia urobené nami alebo inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením;
      3. tovar je dodávaný s príslušenstvom, vrátane balenia, návodu na inštaláciu a ďalších návodov na použitie, ktoré môžete odôvodnene očakávať;
      4. tovar svojou kvalitou alebo prevedením zodpovedá vzorke alebo šablóne, ktorú sme vám poskytli pred uzavretím zmluvy.

 Za tieto štyri body nezodpovedáme, ak sme vás pred uzatvorením zmluvy výslovne upozornili, že niektoré vlastnosti tovaru sa líšia a vy ste s tým výslovne súhlasili pri uzatváraní zmluvy.

    1. Ak je tovar vybavený akýmkoľvek softvérom, sme zodpovední aj za funkčnosť tohto softvéru.
    2. Svoje práva z chybného plnenia si môžete uplatniť do dvoch rokov od prevzatia tovaru. Rozumie sa, že ak sa vada vyskytne do jedného roka od prevzatia, tovar bol vadný v čase prevzatia, pokiaľ to nevylučuje povaha veci alebo vada.
    3. Sme tiež zodpovední za vadu spôsobenú nesprávnou montážou alebo inštaláciou, ktorú sme vykonali my alebo niekto iný, za koho sme  zodpovední.
    4. Ak ste oprávnene reklamovali vadu, dvojročná lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia neplynie po dobu, počas ktorej ste nemohli vec užívať. Možno preto, že sme ho mali so sebou v rámci reklamačného konania.
    5. Nemáte práva z chybného plnenia, ak ste vadu spôsobili sami. Vadou tovaru nie je bežné opotrebenie pri bežnom používaní.
    6. Pri použitom tovare nie je vadou opotrebenie zodpovedajúce stupňu jeho predchádzajúceho použitia. Ak si u nás kúpite použitú vec, svoje práva z vadného plnenia si môžete uplatniť len do jedného roka od prevzatia takéhoto tovaru.
    7. Záručná doba pre spotrebiteľov je 24 mesiacov a pre podnikateľov 12 mesiacov
    8. Podrobnejšie informácie a sťažnosti nájdete na konci týchto Obchodných podmienok.

Vybavovanie sťažností

    1. Sme povinní akceptovať reklamáciu v každom zariadení, kde je to možné, pokiaľ ide o sortiment predávaných výrobkov, alebo dokonca v našej centrále.
    2. Pri uplatnení reklamácie vám vystavíme elektronické potvrdenie, v ktorom bude uvedený dátum uplatnenia reklamácie, aký je jej obsah, aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete a vaše kontaktné údaje, aby sme vás mohli informovať o vybavení reklamácie.
    3. Reklamáciu vybavíme do 30 dní od uplatnenia reklamácie (vrátane odstránenia vady) a budeme vás o nej informovať. Môžeme sa tiež spoločne dohodnúť na dlhšom období. Ak nedodržíme 30-dňovú lehotu, môžete odstúpiť od zmluvy alebo požiadať o primeranú zľavu.
    4. Po vybavení reklamácie vám vystavíme elektronické potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie vrátane potvrdenia o oprave a jej trvaní, prípadne písomné potvrdenie o zamietnutí reklamácie.
    5. Máte právo na náhradu primerane vynaložených nákladov na uplatnenie nároku (ak sú oprávnené a uznané), ak sa tieto náklady považujú za najnižšie možné. O náhradu nákladov musíte požiadať najneskôr jeden mesiac po uplynutí lehoty na reklamáciu vady, inak vám nemusia byť priznané.
    6. Pred prvým použitím niektorého tovaru ste povinní preštudovať si návod na použitie, ak vám ho pošleme elektronicky alebo spolu s tovarom a potom sa riadiť informáciami z neho. V opačnom prípade riskujete, že nesprávnym používaním poškodíte tovar a nebudete môcť reklamovať vadu v rámci svojho práva vyplývajúceho zo zodpovednosti za vadu.
  1. Aké ďalšie práva a povinnosti máme jeden pre druhého?
    1. Vaše sťažnosti vybavujeme prostredníctvom našej kontaktnej e-mailovej adresy. Informácie o vybavení vašej sťažnosti vám zašleme na vašu e-mailovú adresu.
    2. Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČO: 000 20 869, internetová adresa: www.adr.coi.cz, je príslušná na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Riešenie bude iniciované len na vašu žiadosť, v prípade, že spor nie je možné vyriešiť priamo s nami. Návrh môžete podať najneskôr do 1 roka odo dňa, keď ste u nás prvýkrát uplatnili svoje právo.
    3. Pri riešení sporov vyplývajúcich zo Zmluvy je možné využiť online platformu nachádzajúcu sa na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
    4. Sme oprávnení predávať tovar na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenský úrad vykonáva v rozsahu svojej pôsobnosti živnostenský úrad. Dohľad nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.
    5. Všetku písomnú korešpondenciu si môžeme navzájom doručiť e-mailom.
  2. Záverečné dojednania
    1. S vašimi osobnými údajmi zaobchádzame v súlade s právnymi predpismi a chránime ich ako oko v hlave. Všetky informácie, ktoré nám poskytnete, sú dôverné a my s nimi tak budeme zaobchádzať. Ako je to s ochranou osobných údajov, nájdete nižšie v týchto obchodných podmienkach v bode 12.
    2. Ak niektoré ustanovenie podmienok je alebo sa stane neplatným alebo neúčinným, neplatné ustanovenie sa nahradí ustanovením, ktorého význam sa čo najviac približuje neplatnému ustanoveniu. Neplatnosť alebo neúčinnosť jedného ustanovenia nemá vplyv na platnosť ostatných ustanovení.
    3. Všetky práva na náš e-shop, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženia stránky, fotografií, filmov, grafiky, ochranných známok, log a ďalšieho obsahu a prvkov, patria nám. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať e-shop alebo jeho časti bez nášho súhlasu.
    4. Nezodpovedáme za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretej strany do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho účelom. Pri používaní e-shopu nesmiete používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmiete sa zapájať do žiadnej činnosti, ktorá by nám alebo tretím osobám umožňovala zasahovať alebo používať softvér alebo iné komponenty, ktoré tvoria e-shop a používať e-shop alebo jeho časti alebo softvérové vybavenie spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho účelom alebo účelom.
    5. Potvrdenie o uzatvorení Zmluvy vám zašleme e-mailom. Samotnú Zmluvu, vrátane týchto Obchodných podmienok, archivujeme v elektronickej forme a nie je verejne prístupná. Ak ho potrebujete, napíšte nám a my vám ho radi pošleme.
    6. Príloha k týmto obchodným a reklamačným podmienkam je vzorovým formulárom na odstúpenie od zmluvy.

Tieto podmienky platia od 6. januára 2023

Znenie predchádzajúcich obchodných podmienok platných od 22.11.2017 do 5.1.2023.

12. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

12.1. Ochranu osobných údajov kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, zabezpečuje zákon č. 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.

12.2. Kupujúci súhlasí so spracovaním nasledujúcich osobných údajov: meno a priezvisko, adresa, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo, e-mailová adresa, telefónne číslo (ďalej spoločne len "osobné údaje").

12.3. Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov predávajúcim za účelom realizácie práv a povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a za účelom vedenia užívateľského účtu. Pokiaľ si kupujúci nezvolí inú možnosť, súhlasí so spracovaním osobných údajov predávajúcim aj za účelom zasielania informácií a obchodných oznámení kupujúcemu. Súhlas so spracovaním osobných údajov v celom rozsahu podľa tohto článku nie je podmienkou, ktorá by sama osebe bránila uzavretiu kúpnej zmluvy.

12.4. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný uviesť svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke z webového rozhrania obchodu) správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o akejkoľvek zmene svojich osobných údajov.

12.5. Predávajúci môže poveriť tretiu stranu ako sprostredkovateľa spracovaním osobných údajov kupujúceho. S výnimkou osôb, ktoré prepravujú tovar, predávajúci neposkytne osobné údaje tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho.

12.6. Osobné údaje budú spracovávané po dobu neurčitú. Osobné údaje budú spracúvané v elektronickej forme automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

12.7. Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený, že ide o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov.

12.8. V prípade, ak sa kupujúci domnieva, že predávajúci alebo sprostredkovateľ (článok 12.5) vykonáva spracúvanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou súkromného a osobného života kupujúceho alebo v rozpore so zákonom, najmä ak sú osobné údaje nepresné vzhľadom na účel ich spracúvania, môže:

12.8.1. požiadať predávajúceho alebo spracovateľa o vysvetlenie,

12.8.2. požadovať od predávajúceho alebo spracovateľa, aby situáciu napravil.

12.9. Ak kupujúci požiada o informácie o spracúvaní svojich osobných údajov, predávajúci je povinný tieto informácie poskytnúť. Predávajúci má právo poskytnúť informácie podľa predchádzajúcej vety s cieľom požadovať primeranú náhradu, ktorá nepresiahne náklady potrebné na poskytnutie informácií.

12.10. Informácie o zákazníkoch sa uchovávajú v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov, ďalej len "GDPR", a s platnými právnymi predpismi Českej republiky, najmä zákonom č. 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov. Uzatvorením zmluvy kupujúci súhlasí so spracovaním a zhromažďovaním svojich osobných údajov v databáze predávajúceho za účelom úspešného plnenia zmluvy, a to až do zániku nevyhnutných právnych a zmluvných dôvodov alebo do uplatnenia práva zákazníka na vymazanie a práva byť zabudnutý, a to všetko s ohľadom na povahu uchovávaných osobných údajov.

12.11. Kupujúci má v súvislosti so spracúvaním svojich osobných údajov viacero zákonných práv, najmä právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, právo byť zabudnutý, právo na vymazanie, právo na obmedzené spracúvanie a právo na prenosnosť. Ak chcete uplatniť tieto práva, kontaktujte nás na e-mailovej info@forsize.cz. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečené proti zneužitiu. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje zákazníkov žiadnej inej osobe s nasledujúcimi výnimkami:

  • a) pridružené spoločnosti a spracovatelia na základe plnenia kúpnej zmluvy
  • b) spoločnosti vydávajúce kreditné karty, poskytovatelia platobných služieb za účelom spracovania platieb a banky na základe vašej objednávky, plnenia kúpnej zmluvy
  • c) dopravcov za účelom dodania vami objednaných produktov alebo služieb a riešenia reklamácií vrátane odstúpenia od zmluvy
  • d) naši partneri, do vernostných schém vstupujete
  • e) iní poskytovatelia služieb, tretie strany zapojené do spracovania údajov a marketingové spoločnosti
  • f) tretie strany, napr. právni alebo finanční zástupcovia, súdy za účelom spracovania daňových dokladov, vymáhania pohľadávok alebo z iných dôvodov vyplývajúcich z plnenia našich zákonných povinností
  • g) verejné orgány (napr. polícia)
  • h) tretie strany vykonávajúce zákaznícke prieskumy

Ak tretie strany používajú údaje v rámci svojho oprávneného záujmu, prevádzkovateľ nie je zodpovedný za takéto spracovanie. Tieto spracovateľské operácie sa riadia zásadami spracúvania osobných údajov príslušných spoločností a osôb.

12.12 Keď u nás nakupujete, zhromažďujeme:

Meno a kontaktné údaje. Meno a priezvisko, e-mailová adresa, poštová adresa, fakturačná adresa, telefónne číslo, bankové spojenie

Demografia. Pohlavie, dátum narodenia, krajina a preferovaný jazyk.

Údaje vyplývajúce z trvania zmluvy – zakúpené produkty, zákaznícky segment, objem poskytnutých služieb

12.13 Práva kupujúceho

Za podmienok stanovených v GDPR máte

  • Právo na prístup k vašim osobným údajom
  • právo na opravu osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania
  • právo na vymazanie osobných údajov.
  • právo namietať proti spracovaniu.
  • právo na prenosnosť údajov.
  • právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo e-mail info@forsize.cz alebo telefonicky na zákaznícku linku +420 731 047 047.
  • Máte tiež právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov, ak sa domnievate, že bolo porušené vaše právo na ochranu osobných údajov.

12.14 Taktiež automaticky spracovávame záznamy z kamier v našich priestoroch.

Naša kamenná predajňa je monitorovaná kamerovým systémom s online prenosom a nahrávaním. V areáli máme kamery ako na prevenciu, tak aj za účelom objasnenia možnej nelegálnej činnosti. Kamerový systém prevádzkujeme my, FD SPORT s.r.o., IČO:03513394

12:15 E-mailové dotazníky

"Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Verified by Customers, do ktorého je zapojený náš e-shop. Posielame vám ich pri každom nákupe u nás, ak je to v zmysle § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Z.z. o niektorých službách informačnej spoločnosti ich neodmietnete zaslať. Osobné údaje spracúvame na účely zasielania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v určení vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýzu nášho postavenia na trhu používame spracovateľov, ktorí sú prevádzkovateľom Heureka.cz portálu; Na tieto účely môžeme poskytnúť informácie o zakúpenom tovare a vašej e-mailovej adrese. Pri zasielaní e-mailových dotazníkov sa vaše osobné údaje neposkytujú žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti prijímaniu e-mailových dotazníkov v časti Customer Verified môžete kedykoľvek namietať odmietnutím ďalších prieskumov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. Ak podáte námietku, dotazník vám už nebudeme posielať."

13. ZASIELANIE OBCHODNÝCH SPRÁV A UKLADANIE SÚBOROV COOKIE

13.1. Kupujúci súhlasí s prijímaním informácií týkajúcich sa tovaru, služieb alebo podnikania predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí s prijímaním obchodných oznámení od predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho.

13.2. Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na svojom počítači. V prípade, že je možné uskutočniť nákup na internetovej stránke a povinnosti predávajúceho vyplývajúce z kúpnej zmluvy je možné splniť bez uloženia tzv. cookies na počítači kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.


AKO POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII ALEBO VRÁTENÍ TOVARU - REKLAMAČNÝ PORIADOK

Všetko sa riadi vyššie uvedenými zmluvnými podmienkami, táto časť slúži na jasnú orientáciu pre našich zákazníkov.

REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Garancia vrátenia - tovar zašlite na adresu našej predajne (Chlumčany 174, 43903)

FDsport.cz poskytuje 14-dňovú lehotu na odstúpenie od zmluvy na vrátenie tovaru bez udania dôvodu.

FDsport.cz výnosy v súlade so zákonom a peniaze vám pošle späť do 14 dní bankovým prevodom (v ojedinelých prípadoch poštovou poukážkou Českej pošty na vašu adresu).

Podľa zákona je spoločnosť FD sport s.r.o. oprávnená po vrátení účtovať nasledujúce položky:

  • Pre nedoručené originálne štítky 150, - Kč
  • Za poškodený originálny obal (roztrhaný, vážne poškodený) - balenie (opätovné uvedenie výrobku do predaja) vo výške do 300 Kč
  • Na čistenie výrobku v prípade použitia - do 250,- Kč / hod.
  • Ak kupujúci bez udania dôvodu reklamáciu od dopravcu neprevezme alebo odmietne odsúhlasiť, predávajúci si vyhradzuje právo účtovať poplatok za skladovanie vo výške 39 Kč za každý začatý deň po 30 dňoch neprevzatia. Náklady na dopravu (dodanie) znáša kupujúci. Poplatok za dopravu je účtovaný podľa platného cenníka prepravy (podľa odseku 6).

Ak výrobok nevykazuje zadané vady, vraciame mu plnú cenu tovaru. Vrátane najnižšej ceny dopravy, ktorá je Zásilkovna 69, - pozri § 1832, odsek. 2 (pri využití dopravy do Zásilkovnej je najnižšia cena dopravy podľa cenníka týchto prepráv).

Alebo je možné dodať tovar iného druhu po vzájomnej dohode. Pri prvej výmene je doprava v Českej republike bezplatná. Náklady na výmenu tovaru hradí kupujúci, cena balíka na dobierku je 109 Kč v Českej republike / 7 EUR na Slovensku a po zaplatení prevodom 69 Kč v Českej republike / 5 EUR na Slovensku. Ak zákazník po zaplatení prevodom nepožiada o výmenu s dopravou, balík je automaticky odoslaný na dobierku za 99 Kč v Českej republike a 7 EUR na Slovensku.

Tovar nie je možné vrátiť na dobierku.

PODMIENKY VÝMENY ALEBO VRÁTENIA BEZ PEŇAŽNEJ SANKCIE

  1. Výrobok sa nesmie používať
  2. Výrobok musí byť kompletný a zároveň nepoškodený
  3. Výrobok musí mať pôvodnú škatuľu
  4. Poskytnite produktu kópiu dokladu o kúpe
  5. Výrobok musí byť opatrený originálnymi etiketami
  6. Vrátený tovar nesmie byť zaslaný na dobierku!

REKLAMÁCIE TOVARU - TOVAR ZAŠLITE DO NAŠEJ PREDAJNE CHLUMČANY 174, 43903

Na všetky výrobky sa poskytuje záručná doba podľa zákona, ktorá je uvedená aj na faktúre a na popise tovaru.

Pri uplatnení reklamácie je POTREBNÉ VYPLNIŤ REKLAMAČNÝ PROTOKOL,stiahnite si tu. Vyplňte elektronicky alebo vytlačte a vyplňte.

Priložiť:

  • Kópia dokladu o kúpe výrobku (faktúra)
  • Reklamačný protokol vrátane popisu vady
  • Reklamovaný produkt (ak je to možné, kompletný)

Reklamovaný tovar nesmie byť zaslaný na adresu dobierka!

Záruku nebudeme môcť prijať v nasledujúcich prípadoch:

  1. Bežné opotrebenie
  2. Ak produkt neudržiavate podľa pokynov
  3. Ak zanedbáte starostlivosť o výrobok
  4. Ak dôjde k mechanickému poškodeniu v dôsledku neopatrného zaobchádzania
  5. Ak produkt používate na iné ako určené účely
  6. Ak neposielate výrobok na reklamáciu ihneď pri prvých príznakoch poškodenia spôsobeného výrobnou chybou a výrobok naďalej používate

SŤAŽNOSTI NA DOPRAVNÉ SLUŽBY

Výrobky zasielame cez Českú poštu, Zásilkovnu a DPD, pri prevzatí skontrolujeme originálne balenie.

Ak zistíte škodu, okamžite sa sťažujte u dopravcu a zároveň nás o tom informujte.

Sledujte náš instagram

Upozorňujeme, že používate zastaraný prehliadač a tak nebudú dostupné všetky funkcie elektronického obchodu.
Loading...